2 Mart 2009 Pazartesi

İki güzel ay

Fıratım,

İki ayını doldurmak üzeresin. İki ayda yanakların şirin bir buldog yavrusu gibi çenenden sarktı. Yüz üstü uyurken kafanı koca adamlar gibi bir o yana bir bu yana çevirmeye başladın. Ve sosyalleşmeye... Yalnız kaldığında şımarık şımarık ağlamaya.

İki ayda boğum boğum oldu bacakların. Gözlerimizin ta içine bakmaya başladın. Gülmeye... Her biri kahkahalarla karşılanan minik gülümsemeler. Sonra geceleri daha çok uyumaya başladın. Dönencenin müziğini pür dikkat dinlemeye...

İki ayda sen daha çok Fırat oldun, ben daha çok anne.

Ve ben bir çiçeğin büyümesini hızlı çekimde seyreder gibi tanıklık ettim bir mucizeye.

İki ay iki gün gibi geçti... Hayatın yeniden, yenilenerek ve her türlü zorluğun üstesinden gelinerek başladığı iki gün...

4 yorum:

Leylan dedi ki...

Marjinal'deki adeti biliyorsundur; bebekler ofise gelir ve ayakları Gaspar'a yalatılır. Biz de bu vesile ile onları sıkıştırır, severiz. Sözün kısası Fırat'ı en uygun zamanda bekleriz! :)

Hürücan dedi ki...

Tabii Gaspara ayaklar yalatilacak, zilliye uzaktan gosterilecek Firat bey... Nisan ayinin ilk haftasi geliriz sanirim.

Hürücan dedi ki...

Bu arada geldigimizde cemal bey mutlaka biz blogculari ogle yemegine cikarmali... Ben de bu vesileyle senden blog dunyasina dair birkac ipucu alip bu isi ilerletmeliyim :)

Cemal bey uyuma, restoran ismi ver :)

cemal dedi ki...

cemal beyi mudurlugumuz hakkari cukurcaya atadi. az once cikti yola, uc katir, iki at ve bi okuz arabasi esliginde. bildigim kadariyla yolluk verilmedi kendilerine.

saygilarimla.
cevriye atanan