28 Haziran 2008 Cumartesi

bir merhaba da benden

bir haber böylesine mi sabırla ve heyecanla ve dahası umutla, dualarla, temennilerle beklenir.. bu kadar uzun zamandır, bu kadar satır satır, bu kadar orada-burada-şurada..
annenle benim hamileliğim boyunca konuştuğumuz her anda içimden ya da dışımdan hep annenin de bunu yaşamasını diledim durdum.. annenin yaptığı (benim takip edebildiğim) her testin sonucunu ben de merakla ve heyecanla bekledim. biliyordum ki yakında gelecek o haber.. ama işte, yine de pek hazırlıksız yakalandım: öylece.. kapı eşiğinde.. evime hoşgeldiniz derken, ikinci sözüm "neeeee" diye bir çığlık oluverdi. sonrasında da bir sarılış ki, sen de sarılasın en sevdiklerine öyle umarım!..
o anda bir sıcaklık düştü içime cicim. varlığını öğrendiğimden beri bir kuvvetli sevgi, içimde.. bebek özken.. güzel güzel büyü anneciğinin karnında sen kuzucuk.. bil ki hayallerle, dualarla, umutla, sevgiyle; nice nice tatlı duyguyla bekleniyorsun..

cansuma ne de tatlı bir kardeşsin!

Hiç yorum yok: