30 Haziran 2008 Pazartesi

Yeğenimin Getirdikleri...

Artık varlığının iyiden iyiye hayatımıza girdiği günlerde bir gün sizin evde annenle oturuyorduk. Annen birkaç gün önce birlikte aldığımız saç boyasını hamileliğinden dolayı kullanmak istemediğini söylerek bana verdi, sonra "aaa ben en iyisi parfüm de kullanmayayım ne de olsa kimyasal" diyerek ananenin bir süre önce yurtdışından getirdiği Cacharel parfümü de vermez mi? Bu kadarla kalsa iyi, biraz sonra kendisinin artık hamile kadınlar için olan vitaminlerden kullandığını söylerek normal vitaminlerini de bana verdi. Bir anda çantam dolmuştu, senin varlığın sayesinde annenin bana devrettikleriyle :))

Akşam eve gittiğimde bunları teker teker kardeşime gösterdim. O da şöyle bir yorum yaptı; hani yeni bebek doğacak olan evlerde büyük kardeş kıskanmasın diye ona hediyeler alırlar ve de bunların hepsini ona bebeğin getirdiğini söylerler, bu da aynen öyle olmuş :))

Bunu annene ve babana anlattığımda epey güldüler şekerim, açıkcası ben de güldüm. Şimdi ne zaman biri parfümümü sorsa "yeğenim getirdi" diyorum.

Annen de bana ne zaman birşey verecek olsa "Bak bunu sana yeğenin getirdi" diyor :)

Düşününce senin hayatımıza getirdiklerini ve getireceklerini; parfüm ne ki, saç boyası ne ki! :)))

1 yorum:

Hürücan dedi ki...

Valla dostum "yegenimin getirdikleri"nin devam filminin "teyzemin getirdikleri" olacağı umuduyla da yapıyoruz bir yandan bunları he he.