27 Haziran 2008 Cuma

Büyük gün

Bebek haberi alma işini hep özel bir güne getirme hayalim var. Neyse ki bol miktarda özel gün ay ay dağılmış. Ocak-yeni bir yıl, şubat-babanın doğumgünü, mart-babanın ikinci doğumgünü, nisan-evlilik yıldönümümüz, mayıs-anneler günü... Anneler günü özel olarak heyecanlandırıyor beni. Bu anneler gününde anne olacağımı öğrenmek istiyorum. Testim hazır, 11 Mayıs 2008 Pazar sabahı ilk işimin ne olacağı belli. Gelgelelim can çıkmayınca huy çıkmıyor, heyecanıma yenilip Cumartesi sabahtan yapıyorum testi. Ve yine “tek çizgi”... küçük bir hayal kırıklığı yaşıyorum. O gün için planlarımız var. Önce Ceyda’ya gidip minik Cansu’yu görüyoruz; ardından Hüsne ve Ganim kuzenleri. Kadıköy, Üsküdar derken epey yoruluyorum. Eve geldiğimde minik lekeler görüyorum. Meğer o gün rahmime tutunduğun günmüş. 

1 yorum:

cemal dedi ki...

o gun annen tek cizgi hurucan olmaktan kurtulmus anlayacagin.