15 Ekim 2008 Çarşamba

Hedef büyük, çok büyük.

Bugün eczanede bir şeyler bakınırken bir de ne göreyim; hamilelik eğitimi broşürü. Asansörde okumamla, yukarı çıkıp rezervasyon yaptırmam bir oldu. Konuların hepsi Amerikan Hastanesiyle ortak ama fazla eğitimden kim ölmüş! Hedef belli; Ordinaryus Profesör Anne olmak. Baban maalesef devamsızlıkları nedeniyle en fzala profesörlük mertebesiyle yetinmek zorunda. O da deneyimlerinin yüzü suyu hürmetine...

Önümüzde 3 ay var, ben annelik konusunda kadrolu öğrenciliğe devam ediyorum. 15 yıllık berbat eğitim hayatımın acısını seninle çıkarıyorum. Ah ulan bir de yazılı sınav yapsalar... Bir de o konuda başarı göstersem, gözüm açık gitmez...

İşin en güzel kısmı ise bu eğitimin sonunda da sertifika verilecek olması. Tüm bu sertifikaları seni ne kadar ciddiye aldığımı görmen için güzelce saklayacağım bir dosyada. "Saçımı süpürge ettim"in bir başka versiyonu olarak kullanma hakkım da her zaman saklı...

Hiç yorum yok: