7 Temmuz 2008 Pazartesi

Abin sana isim arıyor

Haftasonu abinle senin isminin ne olacağını konuşuyorduk. Bizim seçtiğimiz isimler çok da hoşuna gitmedi ve kendisi de öneriler getirmeye başladı. İlk önerisi Yiğit'ti... Baban da ben de sıcak bakmadık. Sonra kız ismi olarak Cansu'yu önerdi. Zaten bir Cansumuz olduğu için sunulan bu teklif de oy çoğunluğuyla (babanın yirmi oya sahip oldugunu biliyor muydun?) kabul görmedi. Dilara önerisi babanın hoşuna gitti; benim çok içime sinmiş sayılmaz. Arayış devam ediyor. 

Sonuç olarak iki ismin olacak gibi görünüyor. Biri anne babandan biri abinden...

2 yorum:

Burcu Tüzün dedi ki...

annem ve babam adımın başak olmasını istemişler. benden 6 yaş büyük abişkom adımın "burcu" olmasında diretmiş. Oysa kendi adı olan Barış' a Başak daha uygun. meğer ilk aşkının adıymış Burcu :) Adım Burcu. Adımı seviyorum. Başak' tan daha çok. Adımı herşeyim canım ağabeyim koyduğu için daha çok seviyorum sanırım.

Hürücan dedi ki...

Ne güzel... Bizim Fırat da abisinin ona koyacağı ikinci ismi sizinle aynı sebepten bu kadar sever umarım. Belki de bizim isme hic pas vermeyip direkt abisinin koyduğu ismi kullanır yaşamı boyunca. Bu bizi böyle bir sevgi bağı dolayısıyla ancak mutlu eder...