15 Temmuz 2008 Salı

Erkek ?

Bu muayenede tamamen sağlıklı bir bebek olduğunu söyledi General Herman. Ben biraz çekingen cinsiyetini sordum. Erkek soru işareti dedi... Biraz onun tecrübesine duyduğum güvenden biraz sağlamcı bir yapısı olduğunu düşündüğümden ben kesin erkek o zaman dedim. 

Cinsiyetinle ilgili haber de varlığınla ilgili haber gibi jet hızıyla yayıldı. Haberi en çok abine vermek için sabırsızlanıyorduk. Baban da önce onu aradı zaten. Daha haberi vermeden, abin pipisi var mı diye sordu... Kesin olmadığını belirterek "evet, var" dedik. Çok mutlu oldu. Biz de elbette onun mutluluğu karşısında bir kat daha sevindik. Artık abin isim bulma macerasında biraz daha rahat. İhtimaller yüzde elli azaldı. Yeni önerisi ise Mert... Sonuç olarak neye karar verecek biz de merakla bekliyoruz. 

Oğlum... Ne kadar da tuhaf geliyor bana şu an bu kelime... Büyük bir keyifle alışacağım.

Hiç yorum yok: