16 Temmuz 2008 Çarşamba

Sitemkar barış dayı

Burda yazılanların hepsini okudum ve hürücan cemal siz haksızsınız size laflar hazırladım:
Ben burda bir sevgi selinin oluştuğunu görüyorum (şiirler felan) ve bu beni korkutuyor. Şayet size muz ve yemek yemeye geldiğimde evde de böyle bir ortam olursa, bu beni derinden yaralar. Yiğenim "seni seviyorum anne", "seni seviyorum baba" gibi iki ayrı cümle kurmak isteyebilir ayrıca "ben dışarı çıkyorum anne baba görüşmek üzere" diyebilir. Çıkmadan önce dudaktan öpüşmeler felan görmek acaip kötü bişe olur yaaa. Bak koçum sen sen ol biraz sert ol. Dışarı çıkarken "hadi görüşürüz ben dışarı çıkıyorum" de. Böyle "seni seviyorum maammm deeet"cilikten uzak dur. Böyle ol sana yıllarca biriktirdiğim bilgisayar oyun koleksiyonumu hediye edim. Tabii 18 yaşını doldurunca. Yav böyle de insan kendi kendine konuşuyormuş gibi hissediyor ya neyse. Bu arada bence bu kitap 18 yaşını doldurmadan verilmemeli. Daha aklı başında daha anlayarak okuması için bu şart, ziraa ben 24 yaşındayım bazı yazıları hala anlamadım. Görüşürüz.

2 yorum:

Hürücan dedi ki...

Ya kardeşim sen Montaigne okumuş adamsın, nasıl anlamazsın yazıların bazılarını. Kesin tevazu gösteriyorsun :)

"Seni seviyorum maammm deetçilik" de yeni bir akım olmalı. Umarım bu akıma kapılmayız. Zaten bir kapılırsam işin ucu "Seni Seviyorum Maamm Deetçileri Yaşatma Derneği"ne kadar gider.

cemal dedi ki...

üstad, makalenizi okudum, umarim edebiyat dünyası bu analizlerden yararlanır. öngörüm bundan sonra insanoğlunun edebi eserlerinde sizin gölgenizin olacağıdır. değerli üstad, önerilerinizi aile meclisinde gündeme getirecegim. 
saygılarımla, önünüzden tam önünüz olmasa da güney batinizda ceketimin düğmesini kapatarak eğiliyorum ve huzurunuzdan arkam size dönük gerisin geri çekiliyorum.