24 Temmuz 2008 Perşembe

Aklıma gelmişken

Baban zaman zaman seninle farklı cinsiyetlerimiz sebebiyle paylaşacaklarımızın sınırlı olacağını düşünüyor. Ben ise hiç öyle düşünmüyorum, hatta seninle her şeyi büyük rahatlıkla paylaşacağımıza eminim. Eminim çünkü Barış dayınla ilişkimiz bir ipucu veriyor bana. Onunla daha o küçücükken başlayan çok özel bir ilişkimiz oldu bugüne kadar. Kimseye açmadığı dertlerini açtı bana, zaman zaman kimseyle eğlenmediğimiz kadar çok birbirimizleyken eğlendik. Her türlü ilkel yanımızı da açığa çıkardık birlikteyken gözyaşlarımızı da... Demek erkek ya da kadın olmak ya da arada epey yaş olması fark etmiyor. Esas olan açmak birbirine kendini. Ben kendimi sana açacağım, biliyorum ki sen de bana...

Umarım kitabının bu sayfasını okurken zaman haklı çıkarmış olur beni :) Şimdiden söyleyeyim her şeyi babanla paylaşmaya kalkarsan huysuz kadının biri olurum ve en iyi baban bilir ki huysuzken çekilmezimdir.

Hiç yorum yok: