4 Temmuz 2008 Cuma

Dayından

eveeet sana burda güzel bir şiir yazmak isterdim ama hoşgeldin bebek yazıları ya da şiir yazamama kabiliyetsizliğimi benle tanışınca anlarsın. okuduğum tek güzel kitap montaigne o da bu tür yazılarda yardımcı olmuyormuş bunu şimdiden bil. zaten kitabı sana saklıyorum takıldığın yerlerde sorarsın diye.

babanla ilgili bilmen gereken bir şey var o da babanın beni pek sevmediği ve sık sık evden kovduğudur hatta giderken elime çöp bile verir. eğer sen beni çok seversen ona söyle nolur beni eve alsın. ben şu anda öğrenciyim (marmara üniversitesi bilgi ve belge yönetiminde) sen gelince param olur eve boş gelmem sana oyuncaklar alırım. bu arada bölümümün ne işe yaradığını sormadan bizzat göreceğin için de çok mutluyum

bu annenle baban yüzünden çok kitap okuyacaksın bebek çooook. hatta sana ilk verdikleri hediye de bir kitap oluyor dikkat ettiysen. sana tavsiyem hemen şeker portakalını okuyup kurtulman yoksa o seni bir yerde bulur ve okutur.

şimdi ben 24 yaşındayım sen 1 yıl sonra doğacaksın, okumayı öğrenmen 7 yıl sürse o zaman ben (ne yapıyorrr) 24+1+7=32 yaşımda olacam. bildiğin yaşlanacakmışım yaaa. o zaman ben biraz kitap okuyim de sana bir şiir yazim. hadi görüşürüz.

2 yorum:

Hürücan dedi ki...

Canım kardeşim benim. Çok güldürdün yine beni. Bak bu yaz tatili senin için iyi bir fırsat oku kurtul şu Şeker Portakalını :) Daha sırada Küçük Prens var.

Yalniz sunu da soylemeliyim ki bebegimizin senin gibi seker bir dayısı olacağı için çok mutluyum. Sirf sen her hafta gelebil diye senin zor ulasabilecegin herhangi bir yere tasinmak istemiyorum.

cemal dedi ki...

hürücan'ı güldürdügün için seni son kez eve alacağım. kısa sürecek olan ziyaretinde sana son kez muz verecegim, ama çöpü vermiyeceğim. bu dönem çöpün ihalesini tuncay'a verdim.

bu arada biz hakkari cukurcaya taşinıyoruz.