14 Temmuz 2008 Pazartesi

Uyku mu o da ne?

Babanla ilgili biraz dedikodu yapalım hadi. Baban ilginç bir şekilde uyuyan insanlarla diyalog kurabileceğini düşünür. Belki de sadece benimle bunu yapabileceğini düşünüyordur bilemiyorum. Ben ne zaman uyusam ve o ne zaman uyuyamamış olsa bol bol sohbet eder benimle. Sana dünden örnek vereyim... İşte babanın diyalog olmasını umduğu monologları:

- Hürücan hürücan uyuyor musun? Benim hiç uykum yok
- Salata yaptım çok güzel oldu. Etler de harika. 
- Caney caney caney işte meydaney (maalesef melodiyle)
- Beydağ, salatayı marulla yaptım, atom mudur nedir o dolapta.
- Fikret Başkaya'nın yazılarını okudum, atıyorum. Sen istersen internetten okursun. Okumanı isterim.
- Ben yüzmeye gideyim, sen de o arada işlerini bitirirsin.
- Muck.

Evet tüm bu konuşmalar ben uyurken gerçekleşti. Uyurken kızıyordum için için; ama uyandıktan sonra çok güldüm.

Komik adam vesselam senin şu baban.


Hiç yorum yok: