12 Ağustos 2008 Salı

Babandan...

Baban bana olan sevgisini çoğu zaman bakışlarıyla, sarılışlarıyla, benim için yaptıklarıyla gösterir. Kimi zaman da kelimelerle... İşte onlardan aklımda kalan birkaç tanesi. Olur da günün birinde gönlünü çalan kız için ilham verir sana. Aklıma geldikçe geliştiririm listeyi.

Çakırkeyf olmayı severim, ama artık çakırkeyf değil sarhoşum. Acı çekiyorum.

Aşkını bir türlü itiraf edemezken.

Seni seviyorum, seni seviyorum, seni seviyorum.

Aşkını ilk kez itiraf ederken

Nazım Vera’yı bırakıp gittiğinde onu unutabilseydi giderdim. Ama unutamadı.

Birlikteliğin sorgulandığı ilk günlerde...

Öksüz kalmış Filistinli çocuklar gibiyim.

Bir ayrılık zamanında...

Nefes almak için aradım, tekrar dalacağım

Bir ayrılık zamanında telefonda...

Hayat sensiz sadece siyah beyaz.

Özlem dolu günlerin sonunda.

Sen beni gün içinde özlüyor musun? Ben bazen akşam olsun diye sabırsızlanıyorum.

Durup dururken...

Seni kısrağını seven bir seyis gibi seviyorum

Geçtiğimiz günlerde bir telefon mesajı

Hiç yorum yok: