14 Ağustos 2008 Perşembe

Yeni eğitimler

Öğrencilik günleri bitti ama eğitimler bitmedi. Geçtiğimiz hafta doğum öncesi eğitime başladık. Başladık diyorum çünkü ilk eğitime babanla birlikte katıldık. Bundan sonrasında ise ben daha çok yalnız olacağım. Baban mümkün olursa "Doğuma hazırlık ve doğum nefes egzersizleri", "Bebek bakımı ve sağlığı", "Bebek beslenmesi" eğitimlerinde eşlik edecek bana.

Bugünkü eğitim "Gebelikte egzersiz. Teorik ve uygulamalar". Hafta içi 3-5 gün yüzdüğüm yetmiyor bir de bugün egzersiz eğitimi. Neyse ki arada kek ve meyve suyu ikramı var. Spor salonunda onu da vermiyorlar...

Böyle eğitimlere falan katılıyorum ama çevrenin bana olan güveni sıfır. Teyzem sen beceremezsin diyerek doğum gününden itibaren bize gelmeye karar verdi daha hamile olduğumu duyar duymaz. Açıkçası benim de işime geldi bu. Böylece altını değiştirme sayım hiç olmazsa bir anda yarı yarıya azaldı. Evet üzgünüm ama o iş çok gözümde büyüyor. Mümkünse altını hep babanla, Müzü değiştirsin ben pudralama ve popoya öpücük kondurma kısmında devreye gireyim.

Şimdi böyle konuşuyorum ama ilerde belki ben de bebeği kaka yaptıkça rahatlayan veya bebek üzerine fışşşş diye çiş yaptığında gülen annelerden olurum. 

Bilemiyorum.


Hiç yorum yok: