27 Ağustos 2008 Çarşamba

Back up teyze

Evlilik için hep eşlerin birbirini tamamlamasından bahsedilir. Dostluk için de geçerli aslında bu. Annen bu konuda epey şanslı, hem kendini tamamlayan bir eşi hem Gözdesi var. 

İşin psikolojik yanı bir kenara Gözde sürekli fiziksel olarak da hayatımı kolaylaştırır. Her seferinde okulumun numarasını kaybederim, Gözde bir daha soracağımdan emin olduğundan çoktan kaydetmiştir bir yerlere. İnternetten uzak bir ortamda Adana'daki bir hastanenin telefonuna ihtiyaç duyarım Gözde'den gelen mesajda yazılıdır. 

Çok sık mailleştiğimiz ve bu maillerde neredeyse güne ve yaşama dair her şeyi paylaştığımız için çok sağlam bir mail arşivi de vardır (ben en önemli mailleri bile çoğu zaman dalıp diğerleriyle birlikte silerim). Öyle ki gelecek yıl herhangi bir zamanda, ben 28 ağustos 2008'de nasıl bir ruh hali içindeydim desem pat diye ilgili mail gönderilir. O mailde bugün gördüğüm rüyayı bile tekrar okuyabilirim. Çünkü az önce yazıp gönderdim kendisine... 

Geçen gün buraya yurt dışındayken ödediğim telefon parasını yazacaktım. Çok ödediğimi biliyordum ama ne kadar ödediğimi hatırlamıyordum. Gözde'ye sordum, anında ilgili mail geldi yine "dostum telefon faturam şu kadar geldi, bir de faturalandırılmayan şu kadar kısım var" diye yazmışım ona.

Az sonra da seninle paylaşmak istediğim bir konuda desteğini isteyeceğim mesela. 6-7 ay önce abim bana bir mail yazmıştı. Ben de çok beğenip onunla da paylaşmıştım. Çok sevdiğim bu maili sileli çok oldu. Bakalım bu da duruyor mu hala onda. Eğer duruyorsa herkes şaşırabilir ama ben şaşırmam. Back up dostum o benim...

Anlayacağın üzre baban ve anneannenle paylaşımım nasılsa Gözde ile de öyle. Yaşamımın çok çok önemli bir parçası...

Şöyle yazmıştı zamanında benim için sözlüğe: "Eğer birisi için çok güzel bir şey dileyecek olsam onun kadar iyi bir dost dilerim, başka da bir şey demem" Onun için cuk oturan bir şey söyleyecek olsam, işte bunu söylemek isterim ben de sadece...

1 yorum:

Hürücan dedi ki...

Gönderirse şaşırmam demiştim ama daha blogdaki yazıyı okur okumaz, ben daha hangi mail olduğunu söylemeden göndermesi... İşte buna şaşırdım gerçekten.