14 Ağustos 2008 Perşembe

Öğrencilik günleri

Öğrencilik günlerine değinmişken biraz devam edeyim... Annenin uzmanlık alanı sınav kazanmaktır canım; ama asla iyi bir öğrenci olmak değil. Senden "iyi bir öğrenci" olmanı talep ederken sanırım hep azıcık bir utanç olacak içimde. Sen de sakın bu kötü yönümü sık sık yüzüme vurup iyice mahcup etme beni. İşin kötüsü baban benden de vahim durumda. Sanırım sana ancak abini örnek gösterebileceğiz...

Rakamlarla üniversite yaşamım şöyle:

ÖSS'ye giriş - 3 kez - 1995/1997/2005
Üniversiteye kayıt - 3 kez - 9 Eylül Edebiyat/Mimar Sinan Edebiyat/Marmara Radyo TV
Üniversiteden atılma - 2 kez - 1998, 2000
Toplam üniversitede kalış süresi -9.5 yıl- 9 Eylül 2 yıl/MSÜ 7 yıl/MÜ 0.5 yıl
Sınav kaçırma - Sayılamayacak kadar çok
Derse girmeme - Sayılamayacak kadar çok
Dolayısıyla devamsızlıktan kalma - Sayılamayacak kadar çok

veeee sonuç olarak

Toplam diploma sayısı - 1

Karakteristik bir öğrencilik günü hikayemle bitireyim bu acı mevzuyu. Yine bir sınav dönemiydi ve o kadar çok sınav bana yine bunaltıcı gelmekteydi. Elemeye karar verdim sınavları. Aynı günde olan iki sınavdan birine çalışıyorum. Sınav günü gelip çatıyor. Sınavlardan elediğim saat 9'da, gireceğim saat 11'de. Elimde kalemim saat 11'i biraz geçe okulda oluyorum, sınav başlamış. Kafayı bir uzatıyorum içerde bambaşka bir sınavın hocası. "Hocam bilmem ne sınavı???" diyorum... O sabahtı diyor, ama Hürücan bu da senin sınavın. Aynı günde biri güya bilinçli 3 sınav kaçırarak sanırım bir ilke imza atıyorum. Ve sonra doğru eve gidip uyuyorum. He he.

Boynuzun kulağı geçeceğine eminim. Kulakta çok iş yok gördüğün gibi. Boynuz kulağı geçecek derken yukarda anlattıklarımı kastetmiyorum biliyorsun. Güzel güzel derslerine çalışıp, okuluna devam et e mi yavrucuğum. Bizi de geçmişimizle sakın ha yargılama.


Hiç yorum yok: