2 Eylül 2008 Salı

Cemal efendinin oğlu olacak eziyetini biz çekiyoruz!

Bu nedir yahu!!!
Cemal efendinin oğlu olacak eziyetini biz çekiyoruz.

Fıratçım sen yanlış anlama sözüm meclisten dışarı...
Ama annen hamileliği bahane edip yerinden bile kalkmıyor ve bizi köleleri haline getirmiş durumda. 
Duygu sömürüsü yapıyor vallahi... ben hamileyim yazık bana diye başlayan cümlenin ardına aklına gelebilecek her buyruğu ekleyebilme kapasitesine sahip kendisi.
bak sana birkaç örnek: 

ben hamileyim ama yazık bana;
Murat fişe uzanamıyorum çeker misin,
kağıt düştü eğilemiyorum alır mısın,
ne yiyorsunuz bana da getirin ben hamileyim,
arkadaki dolaptan bi set dergi hazırlar mısın ben şimdi kalkmayayım,
ve hatta; Murat mutfağa gidiosan şu benim inek baskılı devasa şişemi de doldurup getirir misin,
sende zımba varmı ben şimdi aramayayım,
silgi versene,
kalem versene,
tam bunları yazarken birşey istedi yine bak...
selpaka uzanamıyormuş ben vercekmişim
fındık fıstık koycakmış içine
sürekli fındık fıstık badem yiyor annen bu ara
Omega 3 mü ne lazımmış sana onun için. 

Ohoooo napcaz bu annenle bilmiyorum yani,
geçici birşey diye katlanıoz valla Fıratçım. 
kıymetini bil yani ne diyeyim artık...
neyse Fırat gelince iki agucuk yaparsın ödeşiriz. 




3 yorum:

Hürücan dedi ki...

Muratcığım ne desen haklısın. Çocuğun ismini sırf senin isminle kafiyeli olsun diye Fırat koyuyoruz zaten. Emeklerin goz ardi edilemez, mukafatın bol miktarda agu ve gülücük olacak.

Yalniz artık bazı şeyleri söylememe bile gerek kalmıyor. Yere bir şey düşürünce sana bakmam yetiyor. Uyumlu çalışma arkadaşı diye ben sana derim :)

Nasiplendiğin ceviz ve fındıkları, şu hamilelik dönemimde bol miktarda küfür içeren şiirlerini redakte etme görevini üstlendiğimi de unutmamanı rica ederim.

cemal dedi ki...

içinde bulunmuş olduğunuz "vahim" durum, gaflet ve delalet içinde bulunduğum bi dönemin getirisi. telafisi söz konusu değildir. dönem sonu hasar tesbiti için geleceğim, maddi ve manevi bütün tazminatlarinizi ödeyeceğimden emin olubilirsiniz. vermiş olduğumuz rahatsızlıklardan dolayı, vatanı işgal edilmiş katıksız milliyetciler gibiyim üzgünüm.

bgozde dedi ki...

sevgili Murat, nerdeyse Hürücan'ı hamilelik döneminden önce tanımadığından şüphe edeceğim. En azından şu anda bu durumun şahane bir bahanesi var :) çektiklerinin 9 ay ile sınırlı oldugunu dusunmene ise ne demeli bilmiyorum. neyse "umuttur yaşatan insanı"
:)