5 Eylül 2008 Cuma

Gecenin ortasında

Şimdi anlatacağımı baban da büyük ihtimalle hatırlamıyordur... Öyle hoşuma gitti ki hemen anlatmalıyım sana, baban da hatırlayıp gülümser böylece. Dün gece her zamanki gibi tuvalete kalktığımda baban da uyanıp "nereye" diye sordu. Tuvalete gittiğimi söyledim. Ne dese beğenirsin: "Ben buradayım"

O uyar uyanık haliyle ne düşünerek söyledi bunu bilmiyorum. Kocan burada güvenle tuvalete git gel mi demek istedi, benim böyle bir ihtiyacım yok gelmeyeceğim demek mi, ya da her zaman yanındayım mı? Her şekilde gece gece güldürdü beni. Baban hep burada gerçekten canım, bu his beni olduğu kadar seni de mutlu edecek ilerleyen zamanlarda.

Babanın "ben buradayım" demesine gerek kalmadan, her zaman hissedeceksin güven ve neşe veren varlığını.

1 yorum:

cemal dedi ki...

gecenin bi vaktinde (annen yanilmiyor, söylediğimi hatirlamiyorum) "ben buradayım"ın izahını, koca ve baba oluşuma bağlıyorum.