7 Eylül 2008 Pazar

Küçük adama...

Selam küçük adam!

“Her şey çürüyor canım kardeşim bu dünyada; hatıralar bile…”
Bedri Rahmi Eyüboğlu

Uzun zaman önce sana yazacaktım; henüz cinsiyetin bile belli değildi ben sana yazmaya karar verdiğimde. Ara sıra aldığım ufak notları derleyip toplayıp bloguna koyuyorum nihayet... Her şeyin; hatıraların bile çürüdüğü, kısa bir sonra silinip gittiği bu dünyada, senin dünyaya geliş hikâyen, annenin icraata koyduğu bu blog sayesinde her daim diri kalacak… Ne de olsa söz uçar, yazı kalır. Harikulade…

Annenin rahmine düştüğünün müjdesini aldığım gün, en az kız kardeşim Bahar’ın hamile olduğunu öğrendiğim günkü kadar mutlu olmuştum. Heyecanla ikinizden de müjdeli haberi bekliyordum. Her ay (ben her ay olduğunu sansam da aynı ay içerisinde bir iki kez belki de) merakla soruyordum Bahar’a ve Hürücan’a; “var mı bir şey?”. Meğer ne zor işmiş bir evlat dünyaya getirmek. Nihayet ilk güzel haber Bahar’dan geldi ve çok kısa bir sonra da, bir sabah ofise geldiğimde Hürücan’dan senin müjdeni aldık. Bir bilsen ne büyük mutluluk. Sanırım uslu bir çocuk olacaksın; ilk günden bu yana hiçbir sıkıntı yaratmadın annene. Oldukça rahat bir hamilelik geçiriyor. Annenin bu rahatlığı bana da umut oluyor:)) Umarım dünyaya geldiğinde de uslu bir çocuk olur ve annene aynı rahatlığı yaşatırsın. Çünkü O, buna değer...

“Yeni Anne İçin” isimli kitapta yer alan birkaç önemli sözü de paylaşayım seninle…

“Anne olduğunuzda asla düşüncelerinizde yalnız kalamazsınız. Bir anne her zaman iki kez düşünmelidir; biri kendisi diğeri çocuğu için.”
Sophia Loren

“Büyüyen sadece çocuklar değildir. Ebeveynler de büyür. Çocuklarımızın yaşamlarında neler yaptığını izlerken, onlar da bizim yaptıklarımızı izler. Çocuklarımıza, güneşe ulaşmalarını söyleyemem. Tek yapabileceğim, benim güneşe ulaşmamdır.”
Joyce Maynard

“Sen daha oluşmadan seni istedim.
Sen daha doğmadan seni sevdim.
Sen buraya gelmeden senin için ölebilirdim.
Bu, sevginin mucizesi.”
Maureen Hawkins

“Yeni bir bebek, heyecanın, umudun, olasılıklar rüyasının, her şeyin başlangıcı gibidir.”
Eda LeShan

Sevgili Fırat bebek; her şeyin başlangıcısın işte sen… Annen sabırsızlıkla(!) seni bekliyor (ve tabii ki pek çok insan)…

1 yorum:

Hürücan dedi ki...

Elifciğim ne güzel yazmışsın... Gerçekten de o kadar çok şeyin başlangıcı ki Fırat bebek.

Artık biz de senin güzel haberlerini bekliyoruz. Baharla ben seni çok bekletmedik, sen de bizi çok bekletme :)