1 Eylül 2008 Pazartesi

Yandık!

Baban daha şimdiden karıştırmaya başladı isimlerinizi. Geçen gün göbeğimi severken sana Aras dedi. Sonra da "ee insanın çok çocuğu olunca böyle oluyor" diye keyiflendi... 

Bu gidişle baban size en az bir kardeş daha yapacak. Hamileliğimin başından beri arada bir böyle şeyler söylüyordu ve ben de hep şaka yapıyor diyordum ama geçen gün "ya beydağ maddi olarak çok rahat olsak yaparız bir tane daha ne var" dedi... Siz iki taneyken ve sen henüz doğmamışken karıştırıyorsa o zaman ne olur bilemiyorum.

Aras, Fırat, Tuna, İdil... Neşeli Günler film setine dönmesin bizim ev.

3 yorum:

cemal dedi ki...

.... meriç, menderes, nil, dicle, arda, ceyhan, seyhan, goksu, botan, ve asi.

Hürücan dedi ki...

Oooh bir de Yalova'da bahçeli bir ev tuttuktan sonra değme keyfimize...

Nehirler bitince de dağlara geçeriz.

cemal dedi ki...

şerefsizim dağlarıda yazacaktim vazgectim. para yok diye.